Бланк анкети споживача послуг

Версія для друкуВерсія для друку

 

АНКЕТА
щодо якості надання адміністративних послуг

 

1. Територіально-адміністративний центр надання адміністративних послуг (Центр):

місто

район

селище 

 

2. Чи зручне місце розташування Центру:

так

ні

 

3. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримувати через Центр:

так

ні (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати)

 

4. Чи влаштовує Вас  режим роботи Центру:

так

ні

 

5. Чи здійснюється прийом в Центрізгідно з графіком його роботи: 

так

ні

 

6. Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:

 інформаційних стендах;

 інформаційних терміналах;

 сайті Центру;

 інформація відсутня

 

7. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:

 так

 ні

 

8. Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій:

 так

 ні

 

9. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:

 особисто

 надсилали поштою

 за допомогою Інтернету

 інше (вказати)

 

10. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством):

 так

 ні

 

11. Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги:

 так  (вкажіть які документи (рішення) та в яких органах влади/місцевого самоврядування)

 ні

 

12. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):

 так  (необхідне підкреслити, зазначити інші супутні послуги)

 ні

 

13. Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей):

 незручний графік роботи Центру;

 незручне місце розташування Центру;

 наявність черг в Центрі;

 відсутність бланків заяв, зразків документів;

 не консультують з питань надання адміністративних послуг;

 не дотримуються строків надання адміністративної послуги;

 грубе, неповажне ставлення;

 інше.

 

14. Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі:

 так

 ні

 

15. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:

 відмінно

 дуже добре

 добре

 задовільно

 незадовільно

 

16. Ваші побажання щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Наверх ↑