Про організацію роботи громадської приймальні при Гребінківській райдержадміністрації у 2017 році

Версія для друкуВерсія для друку

Про організацію роботи громадської приймальні при Гребінківській райдержадміністрації  у  2017 році

 

Згідно Закону України «Про безоплатну правову допомогу є 2 види безоплатної правової допомоги : первинна правова допомога та вторинна правова допомога. Одним з видів надання первинної правової допомоги є громадські приймальні

Відповідно до статей 2 і 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації", Закону України «Про безоплатну правову допомогу», наказу Міністерства юстиції України від 21.09.2011 року № 3047/5 «Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної допомоги» громадські приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги (далі - Приймальні) створюються для надання місцевими органами виконавчої влади безоплатної первинної допомоги особам, які перебувають під юрисдикцією України.

У Гребінківській райдержадміністрації відповідно до розпорядження від 11.01.2012 року №12 створено громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації з графіком роботи – прийом громадян щосереди з 9.00 до 11.00.

Розпорядженням  голови райдержадміністрації від 01.06.2016 року за №212 внесено зміни щодо осіб, які проводять прийом у громадській приймальні, прийом громадян здійснює завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації (завідувач приймальні), начальник юридичного відділу апарату районної ради, державний реєстратор відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації з залученням при необхідності інших галузевих фахівців.

            Основною метою діяльності Приймальні  згідно затвердженого Порядку роботи є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації Закону України „Про безоплатну правову допомогу". Правова допомога надається всім без винятку громадянам України, іноземцям та особам без громадянства.

Приймальня здійснює такі види правової допомоги:

-          надання правової інформації;

-          надання консультацій і роз'яснень з правових питань;

-          складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);

-          надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Питання з якими звертаються громадяни роз'яснюються під час приймання у день їх звернення з урахуванням часу роботи приймальні в разі якщо питання складне і потребує додаткового вивчення законодавства відповідь може бути оформлена письмово та направлена поштою громадянам.

Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно в установлені дні та години і поза ними.

У  роботі  завідувач Приймальні керується  Порядком  роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 21.09.2011 року № 3047/5.

Реєстрація особистого обліку прийому осіб, які звертаються до Приймальні, здійснюється у журналі реєстрації звернень осіб до громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Звернення громадян, які зверталися до громадських приймалень райдержадміністрації, були різноманітними, а саме з приводу застосування земельного законодавства, трудового законодавства, призначення субсидій, надання пільг воїнам АТО . Найчастішими були питання щодо підстав набуття права власності (оренди) на земельну ділянку (водних об'єктів), укладення договорів оренди землі, надавалася інформаційна та методична допомога. В громадській приймальні надавались вичерпні відповіді щодо змін у законодавстві з питань реєстрації підприємницької діяльності, та ряд інших питань, за якими звертались громадяни.

Протягом січня - грудня 2018 року 103 особам надана первинна правова допомога через Приймальню при райдержадміністрації.

Роз'яснення на питання з якими зверталися громадяни надавалися під час приймання у день їх звернення, також у телефонному режимі.

Графік роботи Приймальні вивішено разом з Порядком роботи громадської приймальні в приміщенні, у якому розміщена Приймальня, у місці, зручному для вільного огляду.

З 01.09.2016 року  розпочало свою роботу відділ Лубенського МЦ НБПД «Гребінківське бюро правової допомоги» . На центр покладено повноваження з надання первинної правової допомоги та підвищення правової свідомості, культури та освіченості населення- право просвітницька робота Громадська приймальна співпрацює з представниками бюро по наданню роз ’яснень та консультацій громадянам.

 

Наверх ↑