ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

Версія для друкуВерсія для друку

Пенсійний фонд інформує

 

                                               Перевірте самостійно свій страховий стаж

З листопада минулого року Пенсійний фонд України проводить верифікацію (перевірку) даних Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов”язкового державного соціального страхування (РЗО ДРСС) за період з 1999-2017 роки. В РЗО міститься інформація, що надходить з різних джерел, зокрема звітів страхувальників, яка використовується  та буде використовуватись для призначення субсидій, страхових виплат,  а також призначення та перерахунку пенсій.

Проведено перевірку наявності в РЗО  записів із завідомо неправильним ідентифіка-ційним номером  та випадків коли є співпадіння по ідентифікаційному номеру, але — розбіжність по прізвищу, імені та по батькові особи. По Гребінківському районі таких по-милкових записів виявилось в кількості  1149 шт. Це означає, що особи, по яким подані неправильні відомості в РЗО, втратили з вини роботодавця певний період страхового стажу та заробітку, який міг бути використаний для призначення соціальних виплат.

Сектором  адміністрування, супроводження  інформаційних систем  електронних реєстрів та захисту інформації Гребінківського об”єднаного управління ПФУ на даний час  на підставі поданих страхувальниками документів   введено до бази РЗО 397 коригувань по застрахованим особам Гребінківського району, що становить 34,6% від загальної кількості помилкових записів. Але залишається невиправленою ще велика кількість помилкових записів. Однією з причин являється те, що на даний час багато роботодавців ліквідовано без правонаступника, тобто виправляти помилки немає кому. Друга причина —небажання деяких роботодавців виправляти свої помилки.

Оскільки така ситуація негативно впливає на  матеріальні інтереси застрахованих осіб, вони мають право вимагати від роботодавця виправлення помилок та подання достовірної інформації стосовно себе.

З метою ознайомлення з інформацією, яка міститься в РЗО,  та самостійної перевірки її достовірності необхідно зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ. Для реєстрації на веб-порталі потрібно завітати до управління Пенсійного фонду, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код,  та оформити заяву.  

Особи, у яких наявний електронно-цифровий підпис (ключ ЕЦП) або електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), мають можливість самостійної швидкої реєстрації без відвідування  управління ПФУ, обравши пункт меню “Вхід за ЕЦП/ЕПП”.

Про деталі користування веб-порталом електронних послуг та порядку реєстрації можна довідатись безпосередньо на веб-порталі portal.pfu.gov.ua.

Зареєструвавшись на веб-порталі ви зможете отримати багато корисної інформації та різноманітних сервісів: одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом, тощо, в т.ч. виписку із системи персоніфікованого обліку (індивідуальні відомості про застраховану особу), так звана «Форма ОК-5».

Дані, які містяться в довідкі ОК-5: відомості про страхувальників в яких працювала особа, сума нарахованої заробітної плати окремо по роках та помісячно, інформація про сплату страхових внесків, страховий стаж, відомості про спецстаж.

Інформація у виписці із системи персоніфікованого обліку в реєстрі застрахованих осіб загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюється відповідно до надходження даних із звітності поданої до органів Державної фіскальної служби України.

Рекомендуємо використовувати цю виписку для контролю за правильністю подання страхувальником відомостей про вас, а також за своєчасністю та повнотою сплати ним страхових внесків, оскільки від цих фактів залежить розмір ваших соціальних виплат.

Завідувач  сектору адміністрування, супроводження

інформаційних систем  електронних реєстрів

та захисту інформації                                                                                           Л.О.Дзюбак

 

Наверх ↑